Popis akce: | Pro skautky, které se umístily na 4.místě! :
Vzhledem k tomu, že Počernice, které vás předběhly, na závod nemohou, tak se vám naskytla příležitost postoupit do dalšího kola závodu! Má to ovšem jeden háček! V termínu závodu má Hafik svatbu a všichni vedoucí tedy budou tam. Jediná varianta, která mě napadá je, pokusit se poprosit někoho z vašich rodičů, kdo by vám udělal doprovod. Je to na jednu noc. Pokud by někdo z vašich rodičů byl ochoten, tak se prosím co nejdříve ozvěte ať se může jet!
Děkuji
Tweetee
Zde zaslané informace:
Informace pro družiny postupující do krajského kola Svojsíkova závodu Pražského kraje A.B.S. Závod proběhne 7.-8.9.2013 na základně v blízkosti Prahy. Družiny se dostaví na místo srazu (tábořiště) tak, aby se v 9:20 hodin 7.9.2013 mohli zúčastnit zahajovacího nástupu v krojích. Rádce družiny se dostaví nejpozději v 9:10 hodin na označené registrační místo na tábořišti k zaregistrování své družiny. Registrace bude otevřena od 8:30 hodin. Místo srazu (tábořiště) je na souřadnicích 49°48'35.952"N, 14°15'11.488"E Závod se bude skládat z modulů před závodem, závod, přežití a zpětná vazba. modul Před závodem modul se bude skládat z těchto dovedností: test pravidel SZ představení družiny vlastní doprava na závod (jak si družina zorganizovala a zajistila dopravu na závod) Test pravidel bude proveden formulářem Google, test je na adrese: https://docs.google.com/forms/d/1obK6UTUNeMoQrJoElqmxFm5NVuRuLG6bQUxdZznl2SQ/viewfor m Termín pro vyplnění testu byl do 13.6.2013 Přestavení družiny bude probíhat formou výstavy družinových plakátů. Jak plakáty vytvořit máte uvedeno v příloze. Pro hodnocení dopravy si uschovejte jízdenky. modul Přežití modul se bude skládat z těchto dovedností: stavba tábořiště pro přespání ze soboty na neděli. nákup potravin (podle pokynů získaných při registraci, nákup bude v místním obchodě) uvaření sobotní večeře úklid tábořiště balení batohu Hlídky si zajistí vlastní vybavení pro táboření ve stanu. Družiny budou tábořit samostatně, je dovoleno jen společné táboření (spaní) s doprovodem hlídky. Na tábořišti je zajištěno sociální zázemí, včetně pitné vody. El. proud nebude pro účastníky zajištěn. Modul Závod V rámci závodu bude mimo jiné stanoviště, kde družina bude prodávat své schopnosti v rozdělávání ohně. Družinám se doporučuje vybavit se: pomůckami na rozdělávání ohně a zřízení ohniště (např. sekera, polní lopatka, provaz, křesadlo, troud, zápalky) Stravování Je zajištěno po celou dobu závodu. Tj. začíná sobotním obědem a končí nedělním obědem. Stravování nezohledňuje žádné stravovací omezení. Pořadatelé zajistí možnost nakoupit si suroviny pro uvaření sobotní večeře, cena nákupu je v rámci účastnického poplatku. Hlídky si přivezou vlastní potřeby na vaření, aby byly schopny uvařit večeři pro sebe a svůj doprovod. Na tábořišti není možné vařit na ohni, vybavte se vařičem. Pro společné jídlo v neděli budete potřebovat jen jídelní nádobí. Sobotní oběd v průběhu závodu bude pro hlídky zajištěn studený (bude vydán při registraci na místě). Pitný režim bude zajištěn po celou dobu závodu. Na trať závodu si připravte lahve na pití. Ostatní Pro plnění úkolů v průběhu závodu bude hlídka mimo běžného vybavení na výpravu (lékárnička, pláštěnka, KPZ, nůž, apod.). potřebovat jen potřeby uvedené výše v modulu Závod. Vlastní doprava na závod je plně v režii rádce družiny (pod dohledem svého doprovodu). Upozorňujeme, že se na místo bude ve stejný čas dopravovat velké množství účastníků a že možností, jak se na místo dopravit je více. Vřele tedy doporučujeme vyhledání různých spojů do okolních obcí. Na tábořiště je možné přijet již v pátek. Posílení vlakových spojů v obou směrech není zajištěno, jak pro cestu tam i zpět. Zdravotní omezení závodníků (alergie apod.) oznamte při registraci. Po celou dobu závodu je zajištěna zdravotnická služba. Doprovod hlídky bude na místě využit při závodu. Sobotní večerní oheň po úvodní oficiální části bude neformální s prostorem pro vaše kytary, housle, hlasy, apod. Platba za účast hlídky a doprovodu bude vybírána v hotovosti na místě. Neodhlášené hlídky či účastníci budou platit účastnický poplatek v plné výši. Platba je stanovena, Kč 500,- za hlídku + Kč 160,- za každého přihlášeného a Kč 200,- za osobu doprovodu. Celkový poplatek bude vybírán ve výši podle počtu přihlášených osob v aplikaci registrace hlídek (svojsikac.skauting.cz). Na odhlášení v počtu účastníků či na změnu družiny bude brán zřetel do 1.9.2013, změny hlaste na adresu rumpal@skaut.cz. Závěr závodu bude v neděli ve 14 hodin po nástupu, na kterém proběhne vyhlášení výsledků. Martin Adámek- Rumpál Eva Hladíková velitel závodu hlavní rozhodčí závodu.
Představení družiny Proběhne výstavou plakátů, na kterých každá družina ukáže co je vlastně zač:) Představí například své členy, název, oddíl, jaké akce podniká, jak vypadá její kout v klubovně, co je její oblíbená činnost. Jaká je nálada v družině, co pro vás družina znamená apod. Námět plakátu musí korespondovat s mottem “Hoříme pro skauting”. Výstava bude zahájena vernisáží, při které každá družina krátce představí svůj plakát. Povinné parametry jsou: formát A2 (420x594 mm) na výšku, viditelně uvedený název družiny a zapojení motta Hoříme pro skauting. Technika provedení může být libovolná. Plakát může být o složen z více kusů, pokud jej budete chtít tisknout na tiskárně. Pro vystavení plakátů budou připraveny panely na které bude plakát přišpendlen. Výstava plakátů bude pod střechou. Plakát je bodovanou součástí modulu Před závodem pražského kola SZ 2013. Body získáte jak za splnění zadání, tak od ostatních družin podle toho, jak se jim váš výtvor bude líbit ;). Maximální bodový zisk za tuto disciplínu je 48 bodů. Plakát od vás převezmeme při registraci družiny na tábořišti tzn. na závod ho přivezte hotový. Veškeré dotazy směřujte na rumpal@skaut.cz
Potřebné vybavení z kluboven (sekerka, polní lopatka, stany...apod.) bych vám předala 5.9. (čtvrtek) večer...
Těch 500kč za hlídku se pokusím, aby vám proplatilo středisko. A 200kč za doprovod též :-) |