Spoluhráči.cz klub KLUB ČESKÝCH TURISTŮ,ODBOR ZLÍN kalendář akcí „VÝSTUP NA MALOU LHOTU“

KLUB ČESKÝCH TURISTŮ,ODBOR ZLÍN – „VÝSTUP NA MALOU LHOTU“

Možné akce:

„VÝSTUP NA MALOU LHOTU“

Kdy:Sobota 6. 4. 2024
Kde:„VÝSTUP NA MALOU LHOTU“
Popis akce:

31. ročník turistické akce pořádá KČT, odbor Valašské Meziříčí. Výhodou je, že si přístupovou trasu můžete zvolit sami. Jedná se o pěší, cyklo a rodinnou turistiku, pro mládež, akci TOM a Dvoustovka. Důležitý je čas setkání v hostinci Pod dubem na Malé Lhotě ( 11 - 14 hod.). Pro změnu letos zvolíme start z Velké Lhoty u Evangelického tolerančního kostela. V letech 1875 - 95 působil na Velké Lhotě evangelický farář a autor Broučků Jan Karafiát. Dle zájmu možnost prohlídky. Dál se vydáme po NS J. Karafiáta k dřevěné zvoničce na žluté značce. Na rozcestí stojí kamenný kříž  z roku 1885 při výročí 1000 let od úmrtí sv. Metoděje.   Dál nás povede modrá stezka přes vyhlídkové místo.   Na druhé odbočce se dáme vlevo a po chvilce se napojíme na červeno modrou značku která nás dovede k hostinci Pod dubem. Zatím jsme urazili 2,1 km a zdolali stoupání 143 m. Po občerstvení, získání razítek a setkání s kamarády budeme pokračovat k rozcestí s vyhlídkou a přístřeškem. Po červené sestoupíme lesem Zádrhlov k vodní nádrži Bystřička u pláže, potom hráz, k bufetu a zastávce autobusu - cíli naší trasy. Měří 5,5 km, + 167, - 292m Doprava autobusem ze Zlína AN v 8:30 hod. s přestupem na Podlesí, Drážky do Velké Lhoty, kostel (10:28). Vedoucí Jiří Tomáš.