Předpis soutěže PH+SČ přebor mužů, divize A - 3XM6 - A
- základní část (ZČ): 12 družstev, každé s každým dvoukolově, systémem 5+1.
- bodové ohodnocení: Za vítězství 3 body, remízu 1 bod, prohru 0 bodů.
- hrazení nákladů: každé z družstev pořádá turnaj na své náklady.
- postup: 1. družstvo přímo do PH+SČ ligy mužů.
- sestup: Do PH+SČ soutěže mužů sestoupí týmy na 12., 11. a 10. místě. Další případní sestupující budou určeni dle počtu sestupujících
z PH+SČ ligy mužů. V sezóně 2010/2011 bude mít PH+SČ přebor mužů 44 účastníků.
- hrací čas: 3 x 12 minut čistý čas, 3 minuty přestávka, minimální čas na jedno utkání je 70 minut
- doporučené časy začátků utkání: Pořádající týmy mohou zvolit za hrací den sobotu či neděli. Vždy však jeden celý den. Tento den musí
být stanoven nejpozději v lhůtě do 10. července, ale řídící orgán upozorňuje družstva, která turnaj nepořádají, že do 5 dnů před konáním
turnaje musí být připravena na možnou změnu tohoto hracího dne ze strany řídícího orgánu. Oficiálně stanovené rozmezí začátku utkání je
8.00 hod. až 20.00 hod. Výjimky z těchto pravidel musí schválit Ligová komise PH+SČ.
- odměna rozhodčím: 200,- Kč; v případě sehrání jednotlivého utkání samostatně činí odměna 300,- Kč
- věkové kategorie: mohou hrát muži (narozeni 31.12.1989 a starší), junioři (narozeni 1.1.1990 až 31.12.1991) a dorostenci (narozeni 1992)
- čekací doba: maximální čekací doba je 10 minut
- startovné: 4000,- Kč
- soutěžní kauce: 5000,- Kč
- rozměr hřiště: dle pravidel florbalu, minimálně 36 m x 18 m, maximálně 40 m x 20 m
Povinnosti pořadatele ligových utkání - 3XM6 - A
pro ročník 2009/2010
1. Zajistit halu na území krajů PH+SČ v termínu daném rozpisem utkání a pořádat utkání na hřišti vyhovujícím pravidlům florbalu a
předpisu soutěže.
2. Písemně potvrdit řídícímu orgánu termíny a místa konání (tzn. písemné objednání haly + případné žádosti o změny termínu utkání)
nejpozději do 10.července!!!
3. Odeslat hlášenku o utkání dle Pokynů pro posílání hlášenky o utkání na adresu sekretariátu PFbU a všem zúčastněným soupeřům.
V hlášence o utkání musí být uvedeno:
a) přesná adresa hlavního pořadatele, telefonní číslo pořadatele
b) přesná adresa místa konání, telefonní číslo místa konání, bližší specifikace haly (přesný název haly, rozměry hrací plochy, povrch,
časomíra a ukazatel skóre, šatna, kapacita hlediště, občerstvení, vstupné)
c) datum a časový rozpis utkání dle rozlosování (kód utkání, čas, domácí, hosté)
d) popis příjezdové cesty k místu konání (popř. plánek) jak vlastní tak i hromadnou dopravou
e) zajištění a kvalifikace zdravotnické služby, telefon místní rychlé lékařské služby
f) razítko pořádajícího oddílu a podpis odpovědného funkcionáře - potvrdí správnost zmíněných údajů.
4. Zajistit minimálně 5 uzamykatelných šaten. Pořadatel je povinen zpracovat a vyvěsit časový rozpis šaten, v němž musí umožnit každému
družstvu mít šatnu k dispozici minimálně 30 minut před a po utkání.
5. Viditelně vyvěsit rozpis utkání a výsledkový servis soutěže.
6. Minimálně 30 minut před začátkem 1.utkání musí být hřiště vyznačeno podle pravidel florbalu.
a) mantinely a branky stojí na svých místech dle pravidel florbalu
b) vyznačené hřiště (body a čáry na hrací ploše i mantinelech) dle pravidel florbalu
c) fungující časomíra (ukazatel odpočítávání času, skóre, třetiny a odpočítávání trestů)
d) střídačky, trestnou lavici a stolek časoměřičů umístěné podle pravidel florbalu tak, aby z těchto míst bylo zřetelně vidět na časomíru
e) Přítomnost hlavního pořadatele (jasně a viditelně označeného)
f) přítomnost minimálně 3 pořadatelů u stolku časoměřičů (časoměřič, zapisovatel - hlasatel a pomocné osoby např. k měření trestů),
minimálně dalšího 1 pořadatele na hrací ploše pro rychlou úpravu hrací plochy, rovnání mantinelů a pro zajištění ustanovení o
pořadatelství dle Legislativních předpisů ČFbU - Soutěžního řádu.
g) u stolku časoměřičů připravené: - hrací míče (vždy minimálně 3), rezervní stopky, psací pomůcky, atd.
- řádně vyplněný a podepsaný Zápis o utkání
h) přítomnost zdravotnické služby (jasně a viditelně označená, s potřebným vybavením pro první pomoc), viz Předpis o zajištění ZdS
7. Zajistit podmínky pro činnost zástupců řídících orgánů soutěže a jeho komisí, zejména pro delegáta utkání.
8. Zajistit rozhodčím a zástupcům řídícího orgánu soutěže a jeho komisím dosažitelnost nealkoholických nápojů v prostoru haly.
9. Dodržet začátek utkání dle rozpisu a v průběhu utkání postupovat dle pokynů rozhodčích a v souladu s platnými pravidly florbalu, obecnými
předpisy a legislativou České florbalové unie.
10. Po utkání zajistit podepsání zápisu o utkání od obou kapitánů a rozhodčích (popř. delegáta utkání). Kapitánům předat poslední (spodní)
kopie Zápisu o utkání. Za správnost údajů v Zápise o utkání a za jeho úplné vyplnění zodpovídá pořádající oddíl (viz. Pokyny pro
vyplňování Zápisu o utkání).
11. Do 15 minut po skončení utkání/turnaje vyplatit rozhodčím příslušnou finanční odměnu.
12. Výsledky utkání nahlásit (ve formě: soutěž, datum, pořadatel, ligové kolo, soupeři, výsledek) nejpozději do dvou hodin po skončení
turnaje emailem na adresu sekretariátu PH+SČ: krejcova@cfbu.cz nebo pomocí SMS na tel.číslo 603/459 269.
13. První pracovní den po sehrání utkání odeslat doporučeně doložitelným způsobem originály a první kopie Zápisů o utkání na adresu
sekretariátu pro Prahu a Střední Čechy (Pod Děkankou 82, Praha 4, 140 21).