Družina tedy po několika hodinách strávených v Gredosu vyrazila do Orlaku.
Jelikož Karn navigoval, cesta ubíhala vcelku rychle. Než ale naši dobrodruzi dorazili do Orlaku, potkali hromadu 7 mrtvých psů, zcela evidentně práce pana worga.
Družinka si pospíšila a Orlak našla ve stavu, který připomínal zavedení stanného práva. Každý opevňoval vše, co mohl, i to, co nemohl. Kolem Orlaku i nad ním(na stromech) hlídky. Churak měl na stole před svým domem velký bitevní plán ( pár větviček a figurky ) .
Když dobrodinci ohlásili nález mrtvých psů, bylo jim řečeno, že s nimi měli být i Pablo a mistrný stopař orlacký. Jelikož už ale bylo pozdě, šlo se spát.
Ráno byla celá vesnice vzbuzena poplašným zvonem - hlídka našla jednoho svého člena, který byl jaksi, tak nějak všude kolem a zároveň nikde ( rozsápán panem worgem ) . Družina se ihned vypravila po stopách, ale nenašla nic, kromě Pabla a stopaře ( svázané v jámě ), které naši "hrdinové" odvedli zpět do Orlaku.
Mezitím ( jelikož čarodějové nechali své přítelíčky poblíž místa, kde předtím našli ty 2 pometla ) dostali čarodějové zprávy od svých lítacích nestvůr ( i Kapitán Falcon je nestvůrný ) , že se k místu činu přiblížila jakási postava. Družina se hned, navigována ptáky, vydala tuto osobu sledovat. Zjistili, že to je elfka v kápi. Po dlouhém sledování nakonec elfka nasedla na pana worga a odjela do hor. Družina tuto dvojici pronásledovala, ale worg zaručil moc velký náskok. Navíc družinu zdrželo i zelené světlo, které je nejspíše teleportovalo zpět o cca půl hodiny.
Konec hrací dne byl velice zajímavý - družina byla napadena stínem, který vyřadil Morrise a Ugtofplixe.